Musiikintekijät tyytyväisiä Teoston toimintaan ja palveluihin
Teosto toteutti asiakastyytyväisyystutkimuksen toukokuussa 2013 yhteistyössä Taloustutkimuksen kanssa. Tutkimukseen osallistui lähes 400 Teoston tekijäasiakasta joko haastatteluin tai verkkokyselyllä. Tutkimuksessa selvitettiin, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat Teoston toimintaan.
Tutkimuksen mukaan musiikintekijät ovat varsin tyytyväisiä Teostoon. Erityisen tyytyväisiä tutkimuksen perusteella ollaan Teoston palveluihin, yhteyshenkilöihin ja asiakaspalvelijoihin. Kaiken kaikkiaan asiakastyytyväisyys ja asiakasuskollisuus ylsivät tutkimuksessa musiikintekijöiden osalta erinomaiselle tasolle.
Vastaava tutkimus toteutettiin myös Teoston käyttäjäasiakkaille, jotka antoivat Teostolle musiikintekijöitä kriittisempää palautetta. Käyttäjäasiakkaat toivovat tutkimuksen perusteella parannuksia muun muassa Teoston verkkopalveluihin, laskujen selkeyteen sekä ongelmanratkaisukykyyn. Tyytyväisimpiä käyttäjäasiakkaat olivat Teoston asiakaspalveluun ja yhteyshenkilöihin.
Tutkimuksesta saimme paljon arvokasta palautetta ja tietoa, jota tulemme käyttämään palveluidemme ja toimintamme kehittämiseen. Lämpimät kiitokset kaikille tutkimukseen osallistuneille ja mielipiteensä kertoneille!