Slush Music julkisti ohjelmansa – Teosto tapahtuman pääyhteistyökumppani
Slush Music julkisti ohjelmansa eilen 1.11. Slush Musicin puhujina nähdään muun muassa Sunrise Avenuen keulahahmo Samu Haber, kappaleiden tunnistamiseen tarkoitetun Shazam-sovelluksen kehittäjä Chris Barton, Universal Music Groupin Global Head of New Business Olivier Robert-Murphy, Deezerin Head of Product Strategy Julie Knibbe ja Soundtrack Your Brandin toimitusjohtaja ja perustaja Ola Sars. Koko ohjelman ja puhujaesittelyt löydät Slush Musicin sivuilta.
Teosto mukana kahdessa Slush Musicin ohjelmasisällössä
Teosto on mukana kahdessa Slush Musicin ohjelmasisällössä. Nelonen Median kanssa yhdessä toteutettavassa puheenvuorossa The Fight for the Share of Ear Nelonen Median radioiden sisältöjohtaja Johannes Saukko käsittelee on demand -palveluiden roolia radion tulevaisuudessa. Musiikkisisältöjen lisensointia radion online-palveluihin kommentoi Teoston Markus Kaarto (Head of Music Licensing).
Lisäksi Turo Pekari (Senior Advisor, Innovation and Discovery) Teoston kehitysyksiköstä on mukana Allen Bargfreden vetämässä Blockchain – Music and Next Steps -keskustelussa blockchain-teknologian musiikkialalle tarjoamista uusista mahdollisuuksista.
Euroopan johtava kasvuyritystapahtuma Slush järjestää tänä syksynä ensimmäistä kertaa musiikkia, teknologiaa ja yrittäjyyttä yhdistävän sisartapahtuman Slush Musicin. Slush Music kokoaa 30. marraskuuta Helsingin Kaapelitehtaalle 1 500 osallistujaa kiihdyttämään miljardien arvoisen toimialan kehittymistä. Torstaina 1.12. Slush Music sulautuu Messukeskuksen päätapahtumaan.
Teosto on Slush Musicin pääyhteistyökumppani.