Asiakaspalvelussamme on koronatilanteen aiheuttama ruuhka
Asiakaspalvelussamme on valitettavasti koronatilanteen aiheuttama ruuhka. Pyrimme käsittelemään meille lähetettyjä viestejä mahdollisimman nopeasti ja järjestelmällisesti, joten toistaiseksi puhelinpalvelumme on suljettuna perjantaisin, jolloin keskitymme sähköpostitse tulleiden viestien käsittelyyn.
Puhelimitse palvelemme maanantaista torstaihin klo 10 – 14.
Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!
Musiikinkäyttäjäasiakkaat
Musiikinkäyttäjäasiakkaanamme voit ilmoittaa muutoksista voimassa oleviin lupiisi tai asiakastietoihisi tällä Muutosilmoituslomakkeella.
Jos asiasi koskee laskun maksuajan pidentämistä tai muuta laskutukseen liittyvää asiaa, voit tehdä myös maksuajan pidentämispyynnön yllä olevalla lomakkeella ja odottaa rauhassa vastaustamme, vaikka laskun eräpäivä ylittyisi: laskut eivät mene perintään ennen kuin olemme käsitelleet kaikki meille tulleet yhteydenotot ja erityisesti maksuajan pidentämistä koskeneet pyynnöt.
Lisätietoa koronatilanteesta musiikkia käyttäville asiakkaillemme
Musiikin tekijät ja kustantajat
Lisätietoa omista tilityksistäsi löydät kirjautumalla uudistettuun verkkopalveluumme. Tilitystietojen lisäksi verkkopalvelussa voi toimittaa meille mahdollisen muutosverokortin ja tarvittaessa tehdä tilityksestä reklamaation.
Jos ole kadottanut tai unohtanut verkkopalvelutunnuksesi, voit hankkia uudet tunnukset nettisivuiltamme (vaatii tunnistautumisen pankkitunnuksilla).