Sisällöt
Vuosi
Syyskuu
Musiikinkuuntelu Suomessa 2022: keskittyneen musiikinkuuntelun määrä kasvoi pitkästä aikaa, uusi musiikki leviää nopeimmin TikTokin lyhytvideoissa
Teoston ja Musiikkituottajat – IFPI ry:n Musiikinkuuntelu Suomessa 2022 -tutkimus tehtiin Norstatin kuluttajapaneelissa elokuussa 2022. Tutkimukseen vastasi…
Pohjoismainen tutkimus: joka neljäs suomalainen katsoi pandemian aikana konsertin suorana verkon kautta
26 prosenttia suomalaisista kertoi katsoneensa elävän konsertin suorana verkosta viimeisen kahden vuoden aikana. Koronapandemian jälkeen livestriimatut…
Elokuu
Suomalaisten musiikinkulutus murroksessa: 12–17-vuotiaat löytävät uuden musiikin TikTokista, yli 30-vuotiaat radiosta
Pohjoismaisen tutkimuksen mukaan 12–17-vuotiaista suomalaisista nuorista jopa 31 prosenttia löysi uutta musiikkia TikTokista, kun vain kuusi prosenttia…