Sisällöt
Vuosi
Heinäkuu
Pohjoismainen tutkimus: radio on suomalaisten yleisin tapa löytää uutta musiikkia, alle 30-vuotiaat luottavat TikTokiin
26 prosenttia suomalaisista löytää uuden musiikin radiosta, mutta alle 30-vuotiaiden suurin uuden musiikin media on vuoden 2022 tapaan TikTok, kertoo…
Pohjoismainen tutkimus: TV:n ja elokuvien suoratoistopalveluiden käyttäjämäärät ovat nousseet
86 prosenttia suomalaisista ja keskimäärin 89 prosenttia pohjoismaisista 12–65-vuotiaista käyttää TV- ja elokuvien suoratoistopalveluita, kertoo…
Kotimainen musiikki soi eniten live-esityksissä ja Ylen kanavilla
Teoston vuoden 2023 tilastojen mukaan 30 prosenttia kaikesta Suomessa esitetystä musiikista on kotimaista. Luku on hieman edellisvuosia korkeampi, mutta…
Kesäkuu
Pohjoismainen tutkimus: suomalaiset kuuntelevat musiikkia suoratoistopalveluista jopa 3,5 tuntia päivässä
Musiikin striimaus kasvoi kahden vuoden aikana niin Suomessa kuin muissa Pohjoismaissa, kertoo Teoston, Norjan TONOn ja Tanskan Kodan yhteispohjoismainen…