Kehuja ketjukirjeenä -kampanja: Laita kehu kiertoon ja luo parempaa työilmapiiriä!
Kenelle musiikkialan kollegalle haluat osoittaa arvostusta tai kannustusta? Jätä kehu kollegalle osoitteessa kehujaketjukirjeena.com!
Toisten vähättely ja aliarviointi ovat valitettavan yleisiä kokemuksia musiikkialalla. Tämä estää luovuuden kukoistamista ja voi heikentää ammatillista ilmapiiriä.
Kehuja ketjukirjeenä on kampanja, joka haastaa alan toimijat muuttamaan tilannetta ja tuomaan positiivisuuden esiin jakamalla arvostusta kollegoille. Kampanjan pääviesti on selkeä: dissauksen sijaan kehut ja kannustus rakentavat ympäristön, jossa jokainen voi loistaa.
Tule mukaan tekemään kampanjaa ja kirjoita kollegallesi kehu täällä. Kaikki asialliset kehut julkaistaan Music x Media -tapahtuman aikana 2.10, jolloin aiheesta keskustellaan Teoston ja Musamimmien päivän työryhmän järjestämässä paneelikeskustelussa. Kehun voi jättää myös nimettömästi.
Kehuja ketjukirjeenä Music x Mediassa 2.10.
Music x Mediassa keskiviikkona 2.10. Kehuja ketjukirjeenä -keskustelua moderoi Teoston viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Vappu Aura, ja siihen osallistuvat mm. musiikintekijät Eerika Hänninen (EEREKA), Christina Boman, Markus Perttula sekä Iisa Pajula, Eija Hinkkala ja Heli Järvenpää. Paneelin alustaa työpsykologi Marjukka Laurola, joka avaa väheksynnän vaikutuksia työilmapiiriin ja tuloksellisuuteen. Digitaalinen kehuseinä on näkyvillä koko Music x Media -tapahtuman ajan, ja se tarjoaa musiikkialan ammattilaisille mahdollisuuden antaa tunnustusta toisilleen avoimesti ja positiivisessa hengessä.
Keskustelu pureutuu toisten kehumisen vaikeuteen, kateuteen sekä siihen, kuinka arvostuksen osoittaminen voi vaikuttaa merkittävästi työhyvinvointiin ja yhteistyöhön. Osallistujat kertovat myös omista kokemuksistaan ja siitä, miten kehu voi rohkaista jatkamaan eteenpäin ja haastavat muutkin tekemään samoin – kehut laitetaan kiertämään!
Kampanjan järjestäjinä toimivat yhteistyössä Teosto, Suomen Musiikintekijät ja Musamimmien päivän työryhmä.